wtorek, 1 stycznia 2013

Nowy Rok. Nowe Plany.

Już jest. Rok 2013. :-) U mnie koniec roku zbiegł się z zamknięciem i otwarciem paru bardzo ważnych spraw w życiu prywatnym. W związku z tym miałam w przeciągu ostatniego miesiąca nieco więcej czasu by się zastanowić nad blogiem. :-)

Przyznam szczerze, że po za blogami kulinarnymi uwielbiam czytać także blogi o odchudzaniu i sporcie (w rozumieniu bycia fit, nic wyczynowego), a także te poświęcone urodzie i kosmetykom. :) Jakie one są cudnie otwarte i różnorodne! Za ich pośrednictwem przypłynęła do mnie fala inspiracji. Dlatego właśnie chciałabym do bloga wprowadzić nową tematykę postów:

- Haule - czyli chwalenie się zakupami! :-) Ale spokojnie, nie będzie to pochwała mojej próżności tylko mała podpowiedź co, kiedy i gdzie kupować. Gotowanie zaczyna się już w sklepie, więc myślę, że warto zainwestować troszkę czasu (!) w rozsądne zakupy. Postaram się Wam w tym troszkę pomóc i zainspirować. 

- Inspiracje - dnia, tygodnia, miesiąca, kwartału, czyli o tym co w duszy mi w danej chwili zagra. :-)

- Nowe smaki - opowieść o tym gdy jadłam coś po raz pierwszy. :)

- Wpisy FIT - czyli propozycje smacznych przekąsek grupowanych pod kątem różnych aspektów np. przekąski do 100 kcal. oraz doniesienia z pola ruchowo-sportowego (ruch cieszy tak samo jak pyszne jedzenie!)

- Polecam - kilka słów o ulubionych blogach, kanałach na YouTube, portalach, stronach itp.

Oczywiście, nie bójcie się, nie zabraknie klasycznie zaserwowanych przepisów na pyszne jedzenie. Po prostu bardzo chciałabym urozmaicić nieco bloga treściowo i zwrócić Waszą uwagę też inne ważne aspekty życia. :-)

Po za tym, w tym roku chciałabym wzbogacić swoja kuchnię o kilka smaków. O niektórych pisałam już na Facebooku. Zatem moją złota lista na rok 2013 to:

- Quinoa - poszukuję jej namiętnie od wielu dni, gdy już ją zdobędę na pewno podzielę się z Wami moimi uwagami na ten temat. Niestety chyba zostanie mi zamówić ją w Internecie.

- Ciecierzyca - dla Was to z pewnością żadna nowość jednak ja dotychczas omijałam ciecierzyczkę szerokim łukiem, nawet sama nie wiem dlaczego. Teraz jedyne czego pragnę to hummus! :-)

- Ocet balsamiczny - fascynuje mnie jego smak i możliwości jakie daje. Oczywiście ocet tylko z włoskiej Modeny!

- Estragon, cząber i rozmaryn - pora zaprzyjaźnić się także z ziołami innymi niż tymianek, tymianek i jeszcze raz tymianek. :)

...oraz wiele, wiele innych tylko jeszcze nie umiem ich nazwać. :)

A na deser chciałabym zaserwować Wam kilka ciekawych filmików o gotowaniu i odżywianiu, czyli to co tygrysy lubią najbardziej. :-)

Czekolada jako Superfoods!


Przepis na sałatkę, który mnie absolutnie fascynuje!


Kolejna wariacja na temat 'zielonego paskudztwa'.


Dlaczego warto pokochać czerwoną paprykę. :)



A na koniec coś bardzo na czasie. Zgadzam się z tym filmikiem w zupełności... :-)


Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! :-)

H.

9 komentarzy:

Capacitier pisze...

Też chciałabym posmakować quinoe, a i u mnie ciecierzyca jeszcze nie zagościła.

whiness pisze...

Zapowiada się świetne :)
Ciecierzyca i quinoa - warte spróbowania! Uwielbiam :)

Beata pisze...

Bardzo podoba mi się pomysł z vlogami!

poswix pisze...

Capacitier, och, jak to miło czytać, że nie jestem taką ostatnia gapą. :-) Postaram się przygotować coś pysznego tak by nie tylko nas zachęcić do spróbowania ciecierzycy i quinoi. :-)))

Whiness, dziękuję. :) Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować plany. :-) Trzymaj kciuki, proszę! :)

Beata, niestety vlogów robić nie mogę, ponieważ mój aparat nie nagrywa, a kamery nie mam... Ale będzie na pewno dużo postów i linków do interesujących filmów na YouTube. :-)))))

Agata Ornafa pisze...

Szanowni Państwo!

Jestem studentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie A.Mickiewicza na specjalności Nowe Media. Prowadzę badanie naukowe dotyczące blogów kulinarnych w Polsce. Wszystkich autorów blogów kulinarnych zachęcam do wypełnienia ankiety. Zajmie to Państwu jedynie ok. 1 - 2 minut. Wyniki zostaną zaprezentowane w pracy naukowej dotyczącej charakterystyki bloga jako nowej formy komunikacji społecznej.

Ankieta dla autorów blogów kulinarnych: www.ebadania.pl/97797035d63e99d8

Dziękuję za poświęcony czas,
Agata Ornafa.

iv pisze...

Wszystkie plany bardzo mi się podobają :))) Czekam na realizację!

Bea pisze...

Quinoa w mojej kuchni to prawie jak ziemniaki w tej tradycyjnej polskiej ;) Dodaje ja praktycznie do wszystkiego... Zakochalam sie w niej nascie lat temu i tak juz zostalo :)
Bez pozostalych skladnikow ktore sa na tej liscie nie wyobrazam sobie mojej kuchni, mam wiec nadzieje, ze i Tobie przypadna do gusru :)

Pozdrawiam serdecznie i zycze wszystkiego dobrego na Noy Rok! :)

poswix pisze...

Agato, życzę owocnych wniosków. Pozdrawiam.

Iv, spoko, spoko, już niedługooo! :)

Beo, mam nadzieję, że quinoa spodoba się także mojemu Lubemu. Szczególnie, że ziemniaki niekoniecznie mu służą. :) Pozdrawiam noworocznie! :-))

MINT - prowadzenie fanpage'y, pisanie tekstów pisze...

Witam ponownie,
dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w moim sondażu :) Dzięki Waszym 381 ankietom, udało mi się napisać w zeszłym roku pracę magisterską i obronić ją z wynikiem bardzo dobrym. W tym roku na podstawie udzielonych przez Was odpowiedzi powstała książka "Blogi kulinarne - pyszna historia Internetu". Zapraszam wszystkich do lektury! :) http://wydaje.pl/e/blogi-kulinarne-pyszna-historia-internetu