wtorek, 3 czerwca 2008

Współpraca.


WSPÓŁPRACA:

kontakt: poswiata@gmail.com

Zasady współpracy:

+ Opracuję artykuły w tematyce kulinarnej. Samodzielnie stworzę rzeczowy i ciekawy tekst  który będzie zilustrowany starannie wykonanymi fotografiami obrazującymi dany temat.

+ Blog Same Dobre Rzeczy nie służy lokowaniu produktów. Nie będą tu umieszczane pochlebne opinie w zamian za bezpłatne przekazanie jego autorowi produktu danej firmy. Jeśli o jakimś produkcie wspomniałam  zrobiłam to tylko dlatego, że przypadł mi do gustu bez osiągania korzyści majątkowych.

+ Jeśli pasjonuje Cię jakiś temat np. jesteś znawcą grzybów, kochasz kuchnię wegetariańską lub jakikolwiek inny temat związanych kuchnią, gotowaniem i kulinariami i chciałbyś opublikować tekst niosący daną ideę/temat w świat - napisz koniecznie a na pewno razem interesująco i rzeczowo opowiemy wszystkim o tym co Cię pasjonuje. :-)

+ Jeśli potrzebujesz fotografii półproduktów, owoców, warzyw, dań lub innych fotografii o tematyce kulinarnej proszę napisz do mnie.

+ Chcesz mnie zaprosić do udziału w wydarzeniu o tematyce kulinarnej, proszę pisz śmiało. :-)


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Obecne projekty:


Współtwórca Menu
opracowywanie receptur oraz sposobu przygotowania dań 
wykonywanie zdjęć daniom w celu publikacji ich w menu



Członek Grupy
organizowanie imprez, spotkań, warsztatów o tematyce kulinarnej
 szerzenie idei Slow Food oraz promowanie lokalnej zdrowej żywności