poniedziałek, 24 września 2012

Relacja z Przetwornianki. :-)

Przetwornianka i po Przetworniance. :-) Wczoraj o 16.00 w białostockim Labalbalu odbyła się jesienna wymiana przetworów zawana Przetwornianką. :-) Organizatorami byłyśmy my, czyli Nieformalna Grupa Białostokich Blogerek Kulinarnych 'Kulinarki'. :-)

Na imprezę przybyli duzi i mali, mlodzi i starzy, dziewczęta i chłopcy (tak tak, dwóch Panów przybyło zed swoimi przetworami!). :-) Oto kilka zdjęć autorstwa Edyty z EkoQuchni. :-)






Oto my: Edyta, ja,  Magda, Ewa i Sylwia. :-) Oto moje ukochane Kulinarki. :-)))

Ale, ale... Nie pochwaliłam się najważaniejszym, czyli czym się wymianiałam!
Na wymianę zabrałam: czerwone papierówki z goździkami, antonówki z pieca, antonówki kwaśne, śliwki z antonówkami i papierowki ze śliwkami.  Wymieniłam je na: miód z mniszka (z Madzią), maliny z daktylami i sałatkę warzywną (z Edytą), sałatakę warzywną (z miłą panią z Białowieży), szczaw (z Państem Sandmanami).

Nie moge się doczekać przyszlorocznej edycji!

Zapraszam też do relacji w Radiu Białystok - KLIK. :-)))

Brak komentarzy: