czwartek, 7 października 2010

Zaproszenie. :-)

Nie będę ukrywać. Fotografia to moja pasja. Jednak Same Dobre Rzeczy to za mało. Chcę więcej. Chcę inaczej. Mam nadzięję, że sposobem realizacji moich pomysłów i pragnień będzie mój nowy projekt...


Chciałabym zaprosić Was w wyjątkowe dla mnie miejsce. Przenieście się, choć na chwilę, do zupełnie innej przestrzeni. Do przestrzeni mojego alterego. Jest to fotoblog poświęcony fotografii. Głównie porteretowej. Jednak nie chcę się ograniczać. Cokolwiek co pojawi się w polu mojego zainteresowania także znajdzie tam odbicie. Trzymacie za mnie kciuki. Bardzo Was o to proszę.
Zapraszam serdecznie!

7 komentarzy:

Ewa pisze...

Byłam i bardzo mi się tam podoba :)

Szarlotek pisze...

Byłam w tej karainie zapisanych chwil i bardzo mi się podoba. Chciałabym aby i mi ktoś kiedyś zrobił takie śliczne zdjęcie , bo do tej pory dużo lepiej mi wychodzi robienie zdjęc niż bycie w kadrze obiektywu :)

Hanna Mi pisze...

Dziękuję! :-)

Ewelina Majdak pisze...

Mi też się podoba i będę zaglądać na bieżąco! :D

Hanna Mi pisze...

Polko :*

ERROR 404 pisze...

Cześć
Właśnie wszedłem. Też interesuję się fotografią, lubię pstrykać zdjęcia moją lustrzanką :)

Pozdrawiam

Hanna Mi pisze...

Tomku :-)))