czwartek, 17 stycznia 2013

Moje ulubione kanały na YouTube i Vimeo. :)

Czy po za śledzeniem blogów lubicie oglądać filmy o tematyce kulinarnej? Ja bardzo. :-) Choć nie skupiam się tylko na tutorialach z przepisami na konkretne dania. Bardzo lubię też oglądać filmiki dotyczące zdrowego odżywania oraz na temat uprawnia sportu. Szczególnie uwielbiam filmiki o jodze i pilatesie. :-) Po za tym jestem też wierną fanką wielu dziewczyn, które kręcą filmiki o kosmetykach, urodzie i dbaniu o siebie. Właśnie dlatego w tym poście chciałabym Wam polecić moje ulubione kanały zarówno z YouTube jak i z Vimeo. :-)


Kanał poświęcony Superfoods, czyli najzdrowszemu jedzeniu pod słońcem. Możecie tu znaleźć informacje na temat konkretnych produktów jak na przykład quinoa, płatki owsiane czy łosoś, a także przepisy na proste zdrowe dania. Bardzo polecam, gdyż jest to prawdziwa kopalnia wiedzy jak i pomysłów na naprawdę smakowite dania. :) Przykładowy film o mojej ukochanej dyni.




Tak, tak. Nazwa nie jest przypadkowa. Jest to kanał sieci sklepów Whole Foods Market. Mnóstwo informacji o jedzeniu, mnóstwo przepisów, dużo ciekawych filmów. :-) Poniżej pyszna szpinakowa sałatka.



Jest to kanał dla mnie szczególny, ponieważ autorów znam osobiście. :-) Możecie tu znaleźć filmy, które pochodzą z bloga EkoQuchnia.pl, który jest prowadzony przez Kulinarkę Edytę. :-) Polecam zasubskrybowanie kanału  bo warto. Szczególnie lubię w tych filmach to, ze autorzy dużo uwagi poświęcają ciekawym miejscom, które naprawdę warto zobaczyć. :-) A moim ulubionym filmem jest ten nakręcony na dachu płynącej barki. :-) 



O tym, że jest to kanał kultowy nie muszę chyba nikogo przekonywać. Uwielbiam Paulinę i jej przepisy. Każda chwila spędzona z 'kotlecikiem' jest naprawdę przyjemna. :-) Jako  namiętna pierogara polecam Wam filmik o cieście na pierogi bez jajek. :-)



Kanał gdzie można odnaleźć filmiki, które w prosty sposób mówią nam o tym co jeść 'to feel just a bit better'. ;-) Oto kilka rad co jeść gdy męczy nas stres.




Ten kanał pochodzi dla odmiany z portalu Vimeo. :) Są to najpiękniejsze filmy na świecie. Tak cudnie opowiadają o jedzeniu i gotowaniu. Dzieła sztuki! :-) KLIK! Niestety blogger nie lubi filmów spoza YouTube, więc nie mogę wstawić przykładowego filmu. A szkoda. 


Jest to kanał będący dopełnieniem portalu z przepisami Allrecipes.com. Można tu znaleźć przeróżne przepisy na różne pyszności. Ostatnio bardzo spodobał mi się film o naszym polskim makowcu. KLIK!


A czy Wy lubicie oglądać filmik o gotowaniu? macie swoje ulubione kanały? Bardzo proszę polećcie mi je. Bardzo chętnie zasubskrybuję nowe kanały. :-) Co sądzicie o tego typu postach, podoba Wam się nowy tren na moich blogu? A może wolicie znajdować tu tylko przepisy? Proszę napiszcie mi co myslićie w komentarzach. :-)

Życzę Wszystkim przecudnego dnia!

Hania

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Sama tak bardzo lubię filmiki kulinarne, że sama zaczęłam je robić. No nie tak sama, gdyż z przyjaciółką jako pani reżyser. A moje ulubione to "tiger in a jar", i http://kitchenvignettes.blogspot.com/

Pozdrawiam serdecznie
Ania

Hanna Mi pisze...

Aniu, dziękuję! Właśnie zasubskrybowałam Twój kanał. Przepiękne filmy robisz, serio! Polecam wszytskim! :-) Gratuluję. :-)

Unknown pisze...

Dziękuję. Na Vimeo?

Hanna Mi pisze...

Nie , na Youtubie. :-) Tam gdzie jest ciasto klementynkowe. :-) Ale teraz widzę, że też jest kanał na Vimeo! Mój błąd. :-) I jest tam o jeden film więcej!

Unknown pisze...

Fakt, na Vimeo jakoś lepiej się czuję. I z dodawaniem filmów i z ogólnym istnieniem. Jak na razie są dwa. Kolejne w przygotowaniu będą, choć jak na razie przystopowanie czeka z racji na sesję i różne obowiązki.
Dziękuję i zapraszam
Ania

Chuyên trang đi Mỹ pisze...

Vé máy bay đi Mỹ giá rẻ
Công viên giải trí miền Nam California và niềm vui gia đình
Tour khu vực Nam California Mỹ
Du lịch và trải nghiệm khu vườn Chihuly USA
Khám phá các địa điểm du lịch ở New York
Vé máy bay đi Mỹ giá bao nhiêu tiền
Điểm danh bãi biến nổi tiếng ở California Hoa Kỳ
5 cuộc đua Marathons USA Mỹ
Cuộc phiêu lưu ngoài trời Shasta Cascades ở California
Trải nghiệm khách sạn mộng mơ ngoài trời ở Mỹ