czwartek, 17 stycznia 2013

Moje ulubione kanały na YouTube i Vimeo. :)

Czy po za śledzeniem blogów lubicie oglądać filmy o tematyce kulinarnej? Ja bardzo. :-) Choć nie skupiam się tylko na tutorialach z przepisami na konkretne dania. Bardzo lubię też oglądać filmiki dotyczące zdrowego odżywania oraz na temat uprawnia sportu. Szczególnie uwielbiam filmiki o jodze i pilatesie. :-) Po za tym jestem też wierną fanką wielu dziewczyn, które kręcą filmiki o kosmetykach, urodzie i dbaniu o siebie. Właśnie dlatego w tym poście chciałabym Wam polecić moje ulubione kanały zarówno z YouTube jak i z Vimeo. :-)


Kanał poświęcony Superfoods, czyli najzdrowszemu jedzeniu pod słońcem. Możecie tu znaleźć informacje na temat konkretnych produktów jak na przykład quinoa, płatki owsiane czy łosoś, a także przepisy na proste zdrowe dania. Bardzo polecam, gdyż jest to prawdziwa kopalnia wiedzy jak i pomysłów na naprawdę smakowite dania. :) Przykładowy film o mojej ukochanej dyni.




Tak, tak. Nazwa nie jest przypadkowa. Jest to kanał sieci sklepów Whole Foods Market. Mnóstwo informacji o jedzeniu, mnóstwo przepisów, dużo ciekawych filmów. :-) Poniżej pyszna szpinakowa sałatka.



Jest to kanał dla mnie szczególny, ponieważ autorów znam osobiście. :-) Możecie tu znaleźć filmy, które pochodzą z bloga EkoQuchnia.pl, który jest prowadzony przez Kulinarkę Edytę. :-) Polecam zasubskrybowanie kanału  bo warto. Szczególnie lubię w tych filmach to, ze autorzy dużo uwagi poświęcają ciekawym miejscom, które naprawdę warto zobaczyć. :-) A moim ulubionym filmem jest ten nakręcony na dachu płynącej barki. :-) 



O tym, że jest to kanał kultowy nie muszę chyba nikogo przekonywać. Uwielbiam Paulinę i jej przepisy. Każda chwila spędzona z 'kotlecikiem' jest naprawdę przyjemna. :-) Jako  namiętna pierogara polecam Wam filmik o cieście na pierogi bez jajek. :-)



Kanał gdzie można odnaleźć filmiki, które w prosty sposób mówią nam o tym co jeść 'to feel just a bit better'. ;-) Oto kilka rad co jeść gdy męczy nas stres.




Ten kanał pochodzi dla odmiany z portalu Vimeo. :) Są to najpiękniejsze filmy na świecie. Tak cudnie opowiadają o jedzeniu i gotowaniu. Dzieła sztuki! :-) KLIK! Niestety blogger nie lubi filmów spoza YouTube, więc nie mogę wstawić przykładowego filmu. A szkoda. 


Jest to kanał będący dopełnieniem portalu z przepisami Allrecipes.com. Można tu znaleźć przeróżne przepisy na różne pyszności. Ostatnio bardzo spodobał mi się film o naszym polskim makowcu. KLIK!


A czy Wy lubicie oglądać filmik o gotowaniu? macie swoje ulubione kanały? Bardzo proszę polećcie mi je. Bardzo chętnie zasubskrybuję nowe kanały. :-) Co sądzicie o tego typu postach, podoba Wam się nowy tren na moich blogu? A może wolicie znajdować tu tylko przepisy? Proszę napiszcie mi co myslićie w komentarzach. :-)

Życzę Wszystkim przecudnego dnia!

Hania

5 komentarzy:

Przypraw mnie pisze...

Sama tak bardzo lubię filmiki kulinarne, że sama zaczęłam je robić. No nie tak sama, gdyż z przyjaciółką jako pani reżyser. A moje ulubione to "tiger in a jar", i http://kitchenvignettes.blogspot.com/

Pozdrawiam serdecznie
Ania

poswix pisze...

Aniu, dziękuję! Właśnie zasubskrybowałam Twój kanał. Przepiękne filmy robisz, serio! Polecam wszytskim! :-) Gratuluję. :-)

Przypraw mnie pisze...

Dziękuję. Na Vimeo?

poswix pisze...

Nie , na Youtubie. :-) Tam gdzie jest ciasto klementynkowe. :-) Ale teraz widzę, że też jest kanał na Vimeo! Mój błąd. :-) I jest tam o jeden film więcej!

Przypraw mnie pisze...

Fakt, na Vimeo jakoś lepiej się czuję. I z dodawaniem filmów i z ogólnym istnieniem. Jak na razie są dwa. Kolejne w przygotowaniu będą, choć jak na razie przystopowanie czeka z racji na sesję i różne obowiązki.
Dziękuję i zapraszam
Ania